Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...




Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Гальмова рідина
Роботи над гальмовою системою з гідравлічним приводом. Гальмова рідина отрутна не допускайте її зіткнення з ротом. Гальмова рідина роз'їдає автомобільний лак. Тому не кладіть на лакировку ганчірки, просочені гальмовою рідиною, або забруднені в ній інструменти. При знятті гальмового шланга або гальмової трубки поступово з розширювального бачка випливає вся рідина.

Цього можна не допустити в такий спосіб: перед відгвинчуванням гвинтового з'єднання послабте клапан прокачування у відповідному гальмовому контурі. Надягніть на нього шланг прокачування й опустите в ємність. Тепер повністю відіжміть педаль гальма й залишіть у цьому положенні за допомогою дерев'яної дощечки.

Таким шляхом отвору подачі в циліндрах закриваються - гальмова рідина більше не випливає. Для відгвинчування й затягування гальмових трубок ви повинні придбати ключ для гальмових трубок. Після робіт над гідравлікою гальмової системи, необхідно видалити повітря. Часто буває достатнім прокачати тільки той гальмовий контур, над яким проводилися роботи

Ради по робочих прийомах. Головний гальмовий циліндр. Головний гальмовий циліндр певною мірою є основним елементом гальмової системи. Він перебуває позаду ліворуч у руховому відсіку й подає сигнал гальмовим супортам і колісним гальмовим циліндрам почати гальмування.

Демонтаж головного гальмового циліндра. Тут показана запобіжна скоба (стрілка) лівого троса ручного гальма. Щоб відчепити трос ручного гальма, відігніть запобіжну скобу. При монтажі використовуйте нову запобіжну скобу. Відгвинтите кришку розширювального бачка з гальмовою рідиною. Відсмокчіть гальмову рідину з розширювального бачка. Демонтуйте трубку, що подає, до робочого циліндра зчеплення від розширювального бачка з гальмовою рідиною. Відгвинтите всі гальмові трубки на головному гальмовому циліндрі.
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009