Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...

двери металлические входные;шеф-наладка беспроводные видеокамеры наблюдения технические характеристики видеокамер

купить запчасти богдан в наличии и под заказ
Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Керування запалюванням
Переваги запалювання без розподільника. Мозок системі запалювання. У всіх двигунах керування запалюванням об'єднаний з керуванням упорскуванням. Тому є загальний електронний блок керування. Тут невеликий опис функцій блоку керування. У системах запалювання Vectra не потрібно додаткового встаткування для установки моменту запалювання. У розпорядженні двигуна перебувають всі можливі дані й характеристики двигуна це забезпечується індуктивним імпульсним датчиком, датчиком температури охолодної рідини, потенціометром дросельної заслінки й т.д.

На основі всіх цих даних блок керування розраховує правильний для кожного стану навантаження момент запалювання. Якщо зобразити кут запалювання (момент запалювання) залежно від навантаження на двигун і числа обертів, то можна одержати так звану характеристику запалювання. Далі в розпорядженні блоку керування перебувають програми коректування запуску двигуна, роботи холодного двигуна, режиму примусового холостого ходу та ін.

Блок керування подає на котушку запалювання лише стільки струму, скільки їй необхідний у цей момент. В екстремальному випадку (запалювання включене, двигун не працює), при цій системі запалювання котушка запалювання не буде ушкоджена навіть після тривалого часу. Зрозуміло, відбувається обмін даними з упорскуванням. Ще й тому, що у двигуні кілька датчиків мають подвійну функцію. І, нарешті, установлений ще запам'ятовувальних пристроїв несправностей, що, присвячених упорскуванню, може бути лічений спеціальним приладом, пропонованим вмастерской.
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009