Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...

продажа пгс

Такси 222 заказ такси.
Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Керування запалюванням
Регулювання детонації. Функція регулювання детонації. Детонаційне згоряння топливовоздушной суміші за рахунок занадто далекий зрушеного моменту запалювання убік випередження шкодить двигуну. Наслідками є перегрівши, ушкодження підшипників і поршнів. З іншого боку, найвища віддача потужності двигуна тоді, коли момент запалювання встановлений з максимальним випередженням, тобто двигун жорстко працює на границі детонації. На цю границю детонації впливають занадто численні фактори (якостей палива, відкладення в камерах згоряння та ін.), щоб її можна був би визначити точно.

Тому при традиційній установці запалювання необхідний мати велика відстань безпеки або пост спостереження, що визначає регулювання детонації, якщо відбувається детонаційне згоряння. Згоряння в циліндрах контролюється електронним способом. Для цього на блоці двигуна на висоті генератора між 2-м і 3-м циліндром пригвинчений так званий сенсор детонації. Сенсор почуває, коли згоряння в циліндрах замість звичайних рівномірних коливань дає картину нерівномірних коливань.

Цю інформацію сенсор передає в електронний блок керування. Там відбувається наступне: при надходженні сигналу детонаційне згоряння при останнім запалюванні, що випливають на черзі циліндри продовжують одержувати розрахований для них момент запалювання в тім циліндрі, де була встановлена детонація, момент запалювання зрушується приблизно на 3° назад.

Як замічений вище, це відбувається тільки в одному циліндрі. В інші зберігається момент запалювання, обчислений спочатку. Це називається вибірковим регулюванням запалювання. Якщо детонаційне згоряння в даному циліндрі збереглося, то при наступному робочому такті момент запалювання знову зрушується назад на 3°. це може здійснюватися максимум до 15° (крапкою відліку є заданий теоретичний момент запалювання).

Якщо у відповідному циліндрі запалювання відбувається знову нормально, то через короткий час момент запалювання знову зрушується убік випередження. Це робиться приблизно на 0,3°, потім треба пауза в кілька робочих тактів, поки знову не відбувається зсув на 0,3° убік випередження. Це триває доти, поки не досягнуть спочатку запланований момент запалювання, або поки сенсор детонації знову не подасть сигнал детонаційному згорянні
Тут показаний сенсор детонації (стрілка), розташований праворуч на двигуні. У цей чутливий елемент вставлена пьезокерамическая деталь-матеріал, що ви добре знаєте газовим. Механічні сили (розтягання, тиск), що діють на, перетворяться нею в електричну напругу. Щоб активізувати сенсор, досить нерівномірних коливань, які робить детонаційне згоряння.
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009