Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...



Печать бренд волл - изготовление и печать пресс волл.
Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Завжди в тонусі
Тельки не потрібно боятися великої кількості проводів, рознімань і запобіжників в Vectra! Відомо, що струм може текти тільки в замкнутому ланцюзі. Якщо ви будинку клацніть вимикач світла, світло загоряється. Точно так само в автомобілі, тільки тут струм, що надходить від акумулятора або генератора, через кожний споживач тече назад до акумулятора або генератора

Стандартні позначення клем. Різнобарвне змішання проводів в автомобілі насправді дуже добре впорядковано, тому що багато деталей електротехнічного встаткування автомобіля стандартизовані. Цифри на різних вузлах і сполучних елементах проводів, а також в електричних схемах на всіх німецькі й на деяких іноземних автомобілях мають те саме значення: Клема одержує електроживлення тільки при включеному запалюванні від замка запалювання, при цьому, крім модуля запалювання DIS, одержують живлення ті споживачі електроенергії, які повинні одержувати струм тільки в час експлуатації автомобіля.

У проводів до стандартних клем у більшості випадків оболонка чорного кольору, іноді з кольоровою додатковою смужкою. Клема одержує постійний струм від плюса акумулятора або від генератора при працюючому двигуні. При необережному обігу з інструментами це може привести до коротких замикань або викликати дощ іскор, якщо не снять проведення, підключений до мінуса акумулятора.

Ці проведення, що завжди перебувають під напругою, у більшості випадків мають червоний колір, іноді з додатковими кольоровими смужками. Клема ставиться до системи переривчастих і аварійних світлових сигналів. Через клему подається напруга в систему очищення стекол. Із клеми подається струм на фари ближнього світла по жовтим проводам, а також на фари далекого світла по білим проводам.
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009