Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...




Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Завжди в тонусі
Від клеми подається електроенергія на передні стояночные вогні, а також на задні ліхтарі й ліхтарі висвітлення номерного знака. Основний колір оболонки проводів сірий, іноді з додатковою кольоровою смугою. Клема маси, за допомогою якої споживач електроенергії повинен бути з'єднаний з масою автомобіля для того, щоб замкнути електричне коло. У відповідних проводів оболонка коричневого кольору

Проведення. В окремих кольорових проводів найчастіше ви бачите тільки кінці, тому що часто вони прокладені у вигляді джгутів в ізоляційних шлангах. При можливих самостійно проведених роботах важливо те, що поперечний переріз проведення вибирається залежно від потужності даного споживача (його потреби в струмі).

Контрольна лампочка обходиться проведенням товщиною в 0,5 мм2, навпроти, між акумулятором і стартером використовується проведення товщиною 1 б мм2. Занадто тонке проведення нагрівається, і напруга падає. Тоді замість бажаних 12 У на фарах, надходить, може бути, тільки 10 або 9,5 вольт - світло стає тьмяним

Коробка із запобіжниками. Всі проведення в Vectra об'єднані в різні джгути. Велике кількостей джгутів іде до коробки із запобіжниками ліворуч під кермовою колонкою. Там же розміщається 41 запобіжник.
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009