Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...

buy good cvv


Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Задні дискові гальма
Відновлення вільного ходу гальмового супорта й поршня. Після ослаблення болта можна зняти гальмовий диск із маточини колеса. Повторюйте ці дії доти, поки поршень не буде рухатися легко. При цьому не змінюйте положення поршня. Виступаючі поверхні тиску поршня повинні перебувати в горизонтальному положенні. Бічні поверхні поршня змажте гальмовою пастою ATE.

Демонтаж переднього гальмового диска. Гальмові диски повинні завжди замінятися пари гальмовому ефекту. Демонтуйте гальмовий супорт. Закріпите корпус гальмового супорта дротом на кузові; гідравлічні шланги залишаються підключеними. Відгвинтите гальмовий супорт від поворотного кулака. Вигвинтите кріпильний болт (між отворами колісних болтів) ключем із внутрішнім шестигранником.

Попередньо обробіть болт розчинником іржі або застосуєте ударний. Однобічна заміна може привести до неоднакового. Тепер гальмовий диск можна зняти вручну з маточини колеса. Якщо він приржавел, допоможіть собі енергійними ударами молотка - тільки в тому випадку, якщо диск буде мінятися. Перед установкою нового гальмового диска очистите прилягаючу поверхню маточини колеса. Затягніть кріпильний болт гальмового диска на 4Нм. Видалите розчинником віск із нового диска

Задні дискові гальма. На задній осі Vectra із двигуном 16V коштують дискові гальма. На відміну від передніх коліс, на яких коштують дискові гальмові механізми із плаваючою скобою, на задніх колесах мова йде дискових гальмових механізмах з нерухливою скобою. Гальмовий супорт нерухливий і не має у своєму розпорядженні рухливий корпус циліндра, як гальмовий супорт із плаваючою скобою. Замість цього дисковий гальмовий механізм із нерухливою скобою має два гальмових поршні. При натисканні на педаль гальма ви віджимаєте праворуч і ліворуч по одній гальмовій колодці
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009