Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...



http://artdveri.com.ua/vkhodnye-dveri/pokazati-vse.html
Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Задні дискові гальма
Вимір накладок задніх дискових гальм. Вибийте підходящим пробійником кріпильні штифти гальмових накладок зовні усередину. Зніміть розпірний затискач, що звільнився. Установите між несучою пластиною гальмової накладки й гальмовим супортом газовий ключ і відіжміть накладку. Вставте викрутку між накладкою й гальмовим.

Заміна накладок задніх дискових гальм. Перевірка зношування накладок задніх дискових гальм здійснюється так само, як на передніх гальмах. Тут також мінімальний розмір 6 мм - вимір виробляється разом з несучою пластиною накладки. Одночасно з перевіркою накладок перевіряється стан гальмових дисків. Завжди повинні відразу замінятися обидві накладки й розпірні затискачі праворуч і ліворуч. Використовуйте накладки тільки з ABE. диском і повністю відіжміть накладку до зовнішнього краю шахти гальмового супорта. Перевірте рівень гальмової рідини в розширювальному бачку.

Він піднімається при віджиманні поршнів. Якщо потрібно, відсмокчіть гальмову рідину шприцом для ін'єкцій. Тим же способом відіжміть іншу накладку. Для виміру товщини гальмової накладки заднього диска демонтуйте кріпильний штифт, зніміть розпірну пружину, що звільнилася. При товщині менш 6 мм, включаючи несучу пластину, накладки повинні бути замінені.

При цьому залишіть поки встановленої протилежну накладку. Інакше при віджиманні одного поршня зі своєї напрямної може висунутися іншої. Вийміть обидві накладки. Ганчіркою, змоченої спиртом (у жодному разі не бензином), вичистите пил від стирання накладок у їхніх гніздах. Зіскребіть плоскою викруткою запечену кірку від накладок і іржу. Будьте обережні, не ушкодите при цьому манжети поршнів.

Щоб уникнути вереску гальм, змажте накладки в місцях прилягання гальмових поршнів гальмовою пастою Plastilube (у магазині запчастин). Поставте нові накладки з металевими прокладками. Накладете розпірну пружину й вставте зсередини назовні кріпильні штифти. Кілька разів відіжміть педаль гальма, поки накладки не пригорнуться до гальмових дисків. Якщо гальмова рідина відсмоктувалася, перевірте її рівень.

Підніміть автомобіль, демонтуйте заднє колесо. Демонтуйте гальмову трубку, якщо гальмовий супорт повинен демонтуватися. Для цього відкрийте клапан прокачування, один раз відіжміть педаль гальма й зафіксуйте в цьому положенні. Вигвинтите кріпильні болти гальмового супорта. Відіжміть взад і вперед гальмовий супорт для того, щоб злегка відсунулися гальмові поршні.
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009