Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...

на окна датчики разбития купить датчики движения оптимальный выбор датчика движения по условиям;Tantric massage and sensual massage Kiev. Body massage.


Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Заміна коліс
Замінити коліс у шляху не так вуж просто. Болти на колесі можуть бути заржавілими, або в майстерні їх забили ударним винтовертом (замість того, щоб затягти із запропонованим затягуванням на 110 Нм). У цьому випадку допоможуть не інструменти, наявні в машині, а тільки потужний гайковий ключ для колісних болтів або колісний хрест із надягнутим на нього відрізком труби для посилення важеля. Наважтеся все-таки як-небудь на заміну колеса, навіть якщо з ним не трапилася аварія.

При цьому одночасно перевірте, чи функціонує ще домкрат і чи вдасться вам відгвинтити колісні болти колісним ключем. При аварії із шиною зупинитеся якнайшвидше гальмуєте при цьому дуже обережно, інакше автомобіль почне кидати, незважаючи на ABS. При заміні колеса поводьтеся так, щоб не перешкодити іншим учасникам руху й самому не піддаватися небезпеки. Відразу убезпечте свій автомобіль аварійною сигналізацією й аварійним трикутником.

Включите ручне гальмо й 1-ю передачу або задній хід. Крім того, включите аварійну сигналізацію й поставте аварійний трикутник. Убезпечте колеса з іншої сторони автомобіля від кочення, наприклад, підіпріть каменями або шматками деревини. Якщо обода сталеві, вставте пальці в отвори литого ковпака колеса й зніміть ковпак або використовуйте знімний затискач (бортовий інструмент). При ободах з легких металів обережно відіжміть захисні ковпачки викруткою.

Відкрийте ключем замок колісного болта, якщо він є. Послабте колісні болти тільки на один оберт. Установите домкрат з нахилом назовні, на призначеному для нього місці в нижнього краю кузова. Якщо ґрунт м'який, підкладете під домкрат дощечку. Підніміть автомобіль. Повністю вигвинтите болти. Зніміть колесо, поставте запасне. Рівномірно, хрест навхрест загорніть болти. При цьому обертайте коліс вперед та назад для того, щоб він бездоганно центрувалося на маточині.
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009