Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...



http://zaluzi.kiev.ua/
Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Заміна коліс
Опустите автомобіль, затягніть болти (110 Нм). Установите декоративний ковпак і захисні ковпачки. При установці ковпака зверніть увагу на розташування отвору для клапана шини. Проїхавши невелику відстань, перевірте затягування болтів на міцність. Ремонт радіальних шин зі сталевим кордом проблематичний. Якщо дефект установлений через значний проміжок часу, міг постраждати каркас шини від тривалої їзди при занадто низькому тиску повітря.

Якщо через прокол проникнула волога, то іржа може роз'їсти стабілізуючий сталевий корд. Небезпечно, коли ушкодження не можна виявити із зовнішньої сторони. Якщо ремонтована шина піддається сильному навантаженню (висока швидкість, повне завантаження), то вона може вийти з ладу раптово. Вкладання камери лише малопридатний крайній засіб, тому що виступаючий сталевий дріт в ушкодженому місці може протерти камеру

Рада: якщо ви ремонтуєте в майстерні радіальну шину зі сталевим кордом, те це повинна зробити служба з ремонту шин. Якщо потрібно, позначте шину як запасне колесо, більше не придатне для високих швидкостей, і покладете у виїмку для резервного колеса. У сумнівному випадку краще купите нову шину

Монтажне положення коліс. Кожне коліс із гальмовим диском або гальмовим барабаном і маточиною колеса утворить модуль, коли всі його вузли в змонтованому стані при обертанні можуть мати загальний дисбаланс. Хоча коліс і шина мають власний дисбаланс. Щоб уникнути всіх наслідків дисбалансу, варто врахувати наступні моменти: Перед зняттям колеса завжди відзначайте монтажне положення колеса щодо маточини. При монтажі того ж колеса потрібно домогтися збігу оцінок і лише тоді вставляти й загвинчувати болти.
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009