Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...

Высокое качество - бронедвери в Киеве и решетки оконные.;Для вас боди массаж круглосуточно в Киеве.


Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Зарядка акумулятора
Навіть якщо акумулятор взагалі не подає ознак життя, те його можна при нагоді зарядити. У нього є неприємна особливість: згодом мимовільно розряджатися. Тому демонтовані акумулятори й акумулятори в поставлені на тривалу стоянку автомобілях подзаряжайте мінімум один раз на місяць. Підключите плюсової проведення до плюса акумулятора, мінусової проведення до мінуса акумулятора.

Кабель акумулятора при звичайному зарядному пристрої не знімається. Акумуляторні пробки можуть залишатися загвинченими. Газ, що утвориться при зарядці акумулятора, може віддалятися через вентиляційні отвори в пробках. Струм зарядки спочатку повинен становити приблизно 10% ємності акумулятора (наприклад, 4,4 А при акумуляторі в 44 Ач) і автоматично зменшуватися в процесі зарядки акумулятора

Демонтаж: отсоедините проведення маси, підніміть покриття плюсового полюса й відгвинтите плюсової проведення. Сам акумулятор закріплений кріпильним щитком і болтом із шестигранною головкою. Акумулятор уважається повністю зарядились, якщо протягом двох годин щільність кислоти в ньому не збільшується. У час зарядки акумулятора дистильована вода частково розкладається. Утворяться пухирці газу з водню й кисню - гримучий газ, що володіє високою вибуховою здатністю.

Якщо зарядка виробляється струмом великої сили, то подбайте гарної вентиляції приміщення. При зарядці акумулятора не можна курити поруч із ним і користуватися відкритим вогнем. Гримучий газ може також запалитися від іскріння, що виникає при підключенні й відключенні зарядного пристроїв або проводів

Запуск двигуна з акумулятором, що розрядився. Допоміжний автомобіль поставте до Vectra так, щоб акумулятори перебували якнайближче друг до друга автомобілі не повинні стикатися. Першим проведенням з'єднаєте плюсові полюсы обох акумуляторів. Інше допоміжне проведення для запуску двигуна приєднаєте спочатку до мінусового полюса зарядженого чужого акумулятора, а потім до неізольованої маси (наприклад, прямо до двигуна) у руховому відсіку знеструмленого автомобіля.
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009