Технічні характеристики Opel
Гальмова система
Колеса й шини
Проведення й запобіжники
Акумулятор - потужна енергія
Генератор
Система запалювання
Система запалювання Система запалюванняУ наших моделях Vectra запалювання є елементом всієї системи керування двигуном. Під цим розуміють об'єднання керування запалюванням...




Контактні дані Москва, Братеевская ул.
Телефон: +7 (495) 349 40 04
Факс: +7 (495) 529 55 24
Балансування коліс Балансування колісПеревірка міцності затягування колісних болтів. Робота з технічного обслуговування. Через регулярні проміжки часу варто перевіряти, чи правильно затягнуті колісні болти. це варто робити також після кожного монтажу колеса...
Акумулятор АкумуляторАкумулятор є основним елементом бортовий електрики в Vectra. Запасами його енергії користуються різні споживачі струму, він знову заряджається від генератора. Так працює акумулятор. Свинцева пластина як електрод,...
Ручне гальмо Ручне гальмоКоли ви тягнете ручне гальмо, гальмові троси натягаються до задніх коліс. У результаті цього в барабані натягається гальмовий важіль вторинної колодки, розташованої позаду по ходу руху, і потім за допомогою сполучної штанги...
Демонтаж генератора Демонтаж генератораОтсоедините проведення маси акумулятора. Демонтуйте корпус повітряного фільтра разом з воздухозаборным шлангом і, де є, з воздухозаборным кожухом. Перед зняттям поліклинового ременя позначте напрямок його обертання. Протидіючи...
Зарядка акумулятора
Запустите двигун допоміжного автомобіля на підвищених обертах для того, щоб генератор інтенсивно давав напругу. Якщо двигун не заведеться відразу, дайте стартеру небагато охолонути. Залишіть працювати допоміжний двигун, у результаті чого акумулятор, що розрядився, уже небагато зарядиться. При від'єднанні допоміжного проведення для пуску двигуна, спочатку зніміть проведення з мінусової клеми зарядженого чужого акумулятора

Підштовхування автомобіля. Vectra з механічною коробкою передач можна штовхати або буксирувати. При гарному стані двигуна це можна зробити із двома помічниками. Включите запалювання. Поставте 1-ю передачу. На більше високих передачах генератор провертається занадто повільно для інтенсивної подачі струму. Натисніть на педаль зчеплення, нехай ваш автомобіль штовхають доти, поки він не покотиться. Швидко відпустите зчеплення. Двигун різко провертається й повинен завестися. Відразу натисніть на педаль зчеплення й додайте газ

Буксирування автомобіля. Для буксирування знайдіть досвідченого в цьому питанні помічника для того, щоб через непрофесійний підхід не нанести ще більша шкода. І подумайте наступному: при непрацюючому двигуні не працює також гальмовий підсилювач і, якщо є, включите запалювання, поставте 2-ю передачу й відіжміть педаль зчеплення. автомобіль, Що Буксирує, повинен рушати повільно.

Приблизно при 15 км/годину повільно включите зчеплення, при цьому праву руку покладете на ручне гальмо. Якщо двигун завівся, натисніть на педаль зчеплення й дайте газ. М'яко потягніть ручне гальмо для того, щоб не в'їхати в передню машину. Дайте звуковий сигнал водієві машини, що буксирує. Заберіть передачу, відпустите педаль зчеплення. М'яко загальмуєте за допомогою ручного гальма разом з машиною, що буксирує

Рада: в автомобілях з каталітичним нейтралізатором часто застерігають від, підштовхування й буксирування. Якщо двигун через акумулятор, що розрядився, не заводиться, це не небезпечно. Інакше справ обстоит при дефекті в системі запалювання: у цьому випадку не-згорілі частки горючої суміші можуть дожигаться й піднімати до небезпечного рівня температуру в каталітичному нейтралізаторі.
Стр. статті: 1 2
Copyright (c) 2009